🧡 Купуй — і вигравай!
Офіційні правила участі в розіграші від мережі супермаркетів «Рукавичка»
ТМ «Слов’яночка», «Чудо», «Марійка», «Агуня»
1. Загальні положення
1.1. Організатором Акції є ТзОВ ТВК «Львівхолод» (за Договором 1138 від 01.12.2023 Покупець).
1.2. Замовником Акції є ТОВ «Сандора» (за Договором 1138 від 01.12.2023 Постачальник).
1.3. Акція проводиться з метою популяризації продукції торгових марок «Слов’яночка», «Чудо», «Марійка», «Агуня», а також для підвищення лояльності покупців мережі супермаркетів «Рукавичка».
1.4. Акція не є лотереєю або азартною грою відповідно до Закону України «Про державні лотереї в Україні» та Закону України «Про заборону грального бізнесу в Україні».
2. Терміни проведення Акції
2.1. Акція проводиться в період з 21 липня 2025 року по 21 серпня 2025 року включно.
2.2. Розіграш призів відбудеться 25 серпня 2025 року.
3. Учасники Акції
3.1. Участь в Акції можуть брати лише повнолітні дієздатні особи, які є учасниками програми лояльності «Родина».
3.2. Учасниками розіграшу автоматично стають особи, які протягом періоду дії Акції здійснили покупку будь-якої продукції ТМ «Слов’яночка», «Чудо», «Марійка», «Агуня» на суму від 100 грн одним чеком з обов’язковим використанням картки лояльності «Родина».
3.3. Один Учасник може здійснити декілька покупок та мати кілька шансів на виграш. Кожен чек на суму від 100 грн = 1 участь у розіграші.
4. Призовий фонд
4.1. Загальний призовий фонд Акції включає:
∙ 1 смартфон iPhone 15 Black 256 GB;
∙ 3 Apple Watch;
∙ 9 безпровідних зарядних пристроїв.
4.2. Призи не підлягають обміну або грошовій компенсації.
4.3. Вручення призів здійснюється після встановлення особи переможця на підставі документа, що посвідчує особу.
5. Обробка персональних даних
5.1. Участь в Акції означає згоду Учасника на обробку його персональних даних Організатором виключно з метою проведення Акції, визначення переможців та вручення призів.
5.2. Надані персональні дані не будуть передаватися третім особам, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України.
5.3. Персональні дані зберігатимуться не довше ніж 12 місяців після завершення Акції.
6. Визначення переможців
6.1. Розіграш призів відбудеться 25 серпня 2025 року шляхом випадкового вибору серед усіх Учасників, які виконали умови Акції, за допомогою сервісу www.random.org.
6.2. Результати розіграшу буде оприлюднено на офіційних сторінках мережі супермаркетів «Рукавичка» – у соціальних мережах Instagram та Facebook та на сайті https://rukavychka.ua/, а також кожному переможцю буде надіслано персональне повідомлення на вказаний ним номер телефону.
6.3. Якщо протягом трьох спроб зв’язку або п’яти календарних днів з моменту першого повідомлення переможець не вийде на зв’язок або не надасть необхідну інформацію для отримання призу — право на приз вважається втраченим.
7. Порядок отримання призів
7.1. Для отримання призу Переможець повинен надати Організатору:
∙ копію першої та другої сторінки паспорта (або ID-картки з обох боків);
∙ ідентифікаційний код (РНОКПП);
∙ номер відділення служби доставки «Нова Пошта» або адресу магазину Рукавичка на яку зручно буде отримати приз;
∙ підписаний акт приймання-передачі призу.
7.2. У разі порушення умов Акції, надання недостовірної інформації або неможливості зв’язку з Переможцем — приз не видається і не розігрується повторно.
8. Інші умови
8.1. Участь в Акції є добровільною. Беручи участь, Учасник підтверджує ознайомлення з цими Правилами та надає згоду на обробку своїх персональних даних.
8.2. Організатор не несе відповідальності за:
∙ технічні збої у роботі засобів зв’язку, інтернету, логістичних сервісів тощо;
∙ дії третіх осіб, що можуть вплинути на перебіг або результати Акції;
∙ використання призів після їх передачі Переможцям.
8.3. Організатор має право змінити умови, продовжити або достроково припинити Акцію у разі настання форс-мажорних обставин або з інших підстав. Учасники будуть повідомлені про такі зміни через офіційні сторінки мережі «Рукавичка» у соцмережах.