Вітаємо, сайт щойно запустився. Якщо Ви знайшли помилки у відображенні інформації або в роботі функціоналу - напишіть нам! | закрити х

для Тебе, для родини!

Підписатися на новини ТМ 'Рукавичка'Підписатися на новини Адреси магазинів ТМ 'Рукавичка'Адреси магазинів Отримати газетку ТМ 'Рукавичка'Завантажити газетку

Офіційні правила акції з ТМ Хортиця

ПРАВИЛА

проведення маркетингового дослідження

  1. Загальні положення.
    • Організатором маркетингового дослідження є Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНДЖОЙ-ПРОМО», Код ЄДРПОУ 37024708, Україна,  03110, м. Київ, вул. Пироговського, 19/6, оф. 1 (далі – «Організатор»).

 

  1. Визначення термінів, що вживаються по тексту даних Правил.
  • Маркетингове дослідження – захід, що реалізується в рамках та відповідно до умов даних Правил та направлений на вивчення споживчого попиту на продукцію ТМ «Хортиця».
  • Порядок проведення маркетингового дослідження передбачає придбання Учасниками Продукції, що бере участь у маркетинговому дослідженні, реєстрацію Номерів чеків, що засвідчують придбання такої Продукції, протягом Періоду проведення маркетингового дослідження, визначення Переможців серед учасників маркетингового дослідження та вручення їм призів.
  • Учасник маркетингового дослідження – фізична особа, яка відповідає вимогам розділу 4 даних Правил, та вчиняє дії, передбачені порядком проведення маркетингового дослідження, а також належним чином виконала усі вимоги даних Правил.
  • Продукт (Продукція), що бере участь в маркетинговому дослідженні – продукція під знаком для товарів і послуг «Хортиця» (далі – ТМ «Хортиця» / Продукт / Продукція), місткістю 0,5 л.

 

  • Чек – фіскальний чек, що видається касовим апаратом магазину роздрібної мережі, що засвідчує придбання Продукції протягом Періоду проведення маркетингового дослідження.
  • Номер чеку (Номер) – індивідуальний номер Чеку, що його присвоює касовий апарат магазину роздрібної мережі «Рукавичка». Учасник маркетингового дослідження реєструє Номер з метою участі у маркетинговому дослідженні.
  • Виграшний Номер – Номер Чеку, що його було відібрано за результатами випадкової вибірки під час визначення Переможців серед учасників маркетингового дослідження.
  • Переможець маркетингового дослідження – Учасник маркетингового дослідження, що зареєстрував Виграшний Номер.

 

  1. Загальні умови проведення маркетингового дослідження.
  • Маркетингове дослідження проводиться Організатором у всіх магазинах мережі «Рукавичка» на території України, за виключенням тимчасово окупованої території Автономної республіки Крим та міста Севастополя, а також території Луганської та Донецької областей, що знаходяться поза контролем української влади.Дане вимушене обмеження діє виключно з міркувань безпеки (за текстом даних Правил — Територія проведення маркетингового дослідження).
  • Маркетингове дослідження проводиться у період з 21 грудня 2018 року по 21 січня 2019 року включно (21.01.2019 року серед учасників маркетингового дослідження відбудеться розіграш головних призів) (за текстом даних Правил – Період проведення маркетингового дослідження).
  • Маркетингове дослідження проводиться з метою вивчення споживчого попиту на продукцію ТМ «Хортиця».
  • У маркетинговому дослідженні беруть участь лише Продукти, визначені в пункті 2.4. даних Правил.
  • Купуючи Продукт у Період проведення маркетингових досліджень, Учасник маркетингового дослідження не вносить ніякої додаткової плати, пов’язаної з участю у такому дослідженні, окрім безпосередньої ціни (вартості) Продукту. Фонд призів маркетингового дослідження не формується з внесків Учасників маркетингового дослідження.
  • Організатор маркетингового дослідження не отримує винагороду від Учасників маркетингового дослідження за їх участь в такому дослідженні. Дане маркетингове дослідження не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу.

 

 

 

  1. Вимоги до Учасників маркетингового дослідження.
    • Стати учасниками маркетингового дослідження (далі – також Учасник/Учасники) мають право дієздатні громадяни України, які досягли 18 років. Не визнаються Учасниками маркетингового дослідження і не мають права брати в ньому участь – працівники Організатора маркетингового дослідження та їх близькі родичі.
    • Учасники маркетингового дослідження під час участі у ньому зобов’язуються:
      • дотримуватися вимог даних Правил та норм чинного законодавства України;
      • надавати про себе повні, коректні та достовірні відомості;
      • свідомо не завдавати незручностей та не чинити перешкод іншим Учасникам маркетингового дослідження;
      • не чинити дій, що ставлять під сумнів правомірність участі Учасника у маркетинговому дослідженні;
      • зберігати оригінали Чеків до закінчення періоду проведення маркетингового дослідження та на вимогу Організатора маркетингового дослідження пред’являти останньому такі оригінали.
    • Учасник маркетингового дослідження, що не погоджується з умовами даних Правил та/або відмовився від надання згоди на обробку його персональних даних втрачає право на подальшу учать у маркетинговому дослідженні та можливість отримати приз.
    • Надання Учасником маркетингового дослідження недостовірних/некоректних даних про себе, в тому числі щодо засобів зв’язку з таким Учасником, позбавляє такого Учасника маркетингового дослідження права на подальшу участь у маркетинговому дослідженні, отримання призу та звільняє Організатора маркетингового дослідження від будь – яких зобов’язань перед таким Учасником.
    • Учасник маркетингового дослідження, що викритий у навмисному перекручуванні реєстраційних даних (своїх або чужих), фальсифікації результатів маркетингового дослідження  або спробі незаконного отримання призу з використанням технічних або будь-яких інших засобів, за одноособовим рішенням Організатора  дискваліфікується та не бере участь в маркетинговому дослідженні. Якщо при цьому його дії містять ознаки злочину або іншим чином порушують діюче законодавство України, інформація про таку особу може бути передана в правоохоронні органи.
    • У разі виявлення Організатором маркетингового дослідження протиправних дій з боку будь – якої особи/Учасника маркетингового дослідження, в тому числі ознак систематичного порушення даних Правил, Організатор маркетингового дослідження має право усунути такого Учасника від подальшої участі у маркетинговому дослідженні.
    • Учасник маркетингового дослідження, що не виконує/неналежно виконує умови даних Правил, втрачає право на подальшу участь у маркетинговому дослідження та можливість отримати приз.
    • Учасник маркетингового дослідження, що вчинив протиправні дії та/або дії, визначені у п. 4.6., 4.7. даних Правил визнається не належним Учасником маркетингового дослідження.
    • Організатор маркетингового дослідження залишає за собою право відсторонити від участі у маркетинговому дослідженні Учасників, які порушили вказані вище гарантії та/або визнані не належними Учасниками маркетингового дослідження.
    • У випадку порушення Учасником маркетингового дослідження обов’язків, вказаних у даних Правилах, що викликало виникнення у Організатора маркетингового дослідження збитків, Учасник зобов’язаний відшкодувати такі збитки у повному обсязі.
    • Учасники маркетингового дослідження діють особисто, від свого імені, добровільно і самостійно. Учасники маркетингового дослідження беруть на себе всі ризики відповідальності і наслідків, пов’язаних з можливою участю в маркетинговому дослідженні та отриманням призів.
    • Організатор маркетингового дослідження залишає за собою право в будь-який момент вводити додаткові технічні обмеження, що перешкоджають шахрайству при проведенні маркетингового дослідження. У разі виявлення будь-якої спроби несумлінної поведінки Учасника, останній може бути усунений від участі в маркетинговому дослідженні. Організатор самостійно здійснює оцінку сумлінності участі в маркетинговому дослідженні на підставі наявних у Організатора технічних можливостей і з урахуванням положень чинного законодавства України і цих Правил.

 

  1. Загальні умови участі в маркетинговому дослідженні.
    • Протягом Періоду проведення маркетингового дослідження, у роздрібній торговельній мережі «Рукавичка» на Території проведення маркетингового дослідження буде доступна до продажу Продукція.
    • Для участі у маркетинговому дослідженні Учасникам необхідно:

5.2.1. Протягом Періоду проведення маркетингового дослідження, принаймні одноразово, придбати 3 (три) одиниці Продукції ТМ «Хортиця», місткістю 0,5 л, в одному чеку у магазинах роздрібної мережі «Рукавичка» (Покупки здійснені в магазинах інших мереж не враховуються при проведенні цього маркетингового дослідження).

5.3.2.  Отримати фіскальний чек (надалі за текстом – «чек») у касира мережі магазинів «Рукавичка»  (чеки з інших магазинів не беруть участь в цьому маркетинговому дослідженні).

Увага! – ЧЕК НЕОБХІДНО ЗБЕРІГАТИ ПРОТЯГОМ ВСЬОГО ПЕРІОДУ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.

  • Зареєструвати Номер чеку, що знаходиться в верхній частині чеку, ЧЕК # _(ХХХХХХХХХ)Вводити необхідно символи (цифри), які розміщені в дужках, може бути від 1 до 9 символів, на ___________________________, обравши із списку мережу, в якій ви придбали продукт, ввівши у відповідне поле свій номер телефону,  Номер чеку та завантажити фото чеку, який реєструєте.
  • До участі в розіграші призів за результатами маркетингового дослідження приймаються лише номери з чеків, отриманих в мережі магазинів «Рукавичка», по яких були придбані продукти ТМ «Хортиця», місткістю 0,5 л. Кожен зареєстрований чек додає номер телефону, який був зареєстрований з номером чеку, до списку номерів, серед яких щодня, щотижня та наприкінці проведення маркетингового дослідження будуть обиратися Переможці, які отримають призи. Протягом дня, тижня, місяця, в період проведення маркетингового дослідження, кожен Учасник може надіслати необмежену кількість унікальних кодів з чеків, тим самим збільшуючи свій шанс на отримання призів.
  • Учасники маркетингового дослідження, які, в разі перевірки, не зможуть надати оригінали Чеків, не мають права на отримання призів.
  1. Призи за результатами проведення маркетингового дослідження.
    • Призами є:

Щоденно – Портативний акумулятор ASUS ZenPower 10050mAh Gold (в день – 1шт., всього – 29 шт. – на весь період проведення маркетингового дослідження).

Щотижня – Фітнес браслет Xiaomi Mi Band 3 Black (в тиждень – 2шт., всього – 8 шт. –  на весь період проведення маркетингового дослідження).

Щотижня – Портативна акустика JBL Flip 4 Black (1шт. в два тижні, всього – 2 шт. – на весь період проведення маркетингового дослідження).

Головний приз – телефон Apple IPhone X 64 GB (на весь період проведення маркетингового дослідження – 3шт.).

Розіграш головних призів відбудеться 21.01.).

  • Організатор маркетингового дослідження несе додаткові витрати, пов’язані з реалізацією призів, а саме – витрати, пов’язані з розсилкою призів Переможцям.
  • Організатор маркетингового дослідження має право обирати/змінювати кількість, вартість, комплектацію, умови реалізації тощо призів.
  • Кількість призів обмежена і складає зазначену в п. 6.1. цих Правил кількість.
  • Фонд призів складається за рахунок власних засобів Організатора і використовується виключно для надання призів Переможцям за результатом проведення маркетингового дослідження.
  • Зовнішній вигляд призів(розмір, вид), зазначених в інформаційних матеріалах, що супроводжують проведення маркетингового дослідження, які поширюються Організатором протягом Періоду проведення маркетингового дослідження, може відрізнятись від зовнішнього вигляду реальних призів.

 

  1. Визначення Переможців за результатами проведення маркетингового дослідження.
    • Визначення Претендентів на отримання призів проводиться за допомогою комп’ютерної програми або системи  random.org, методом випадкового вибору серед усіх Учасників маркетингового дослідження, які виконали всі умови маркетингового дослідження відповідно до розділу 5 цих Правил.
    • Визначення Претендентів на отримання Щоденних призів, передбачених п. 6.1. цих Правил відбудеться о 14:00 годині наступної доби, після доби в якій Учасниками здійснювалося надсилання унікальних кодів з чеків (Наприклад, о 14:00 годині 25 грудня 2018 року буде здійснено визначення Претендентів на отримання Щоденних призів серед всіх Учасників, що надіслали унікальні коди з чеків, за період з 00 години 01 хвилини по 11 годину 59 хвилин 21.12.2018 року).
    • Визначення Претендентів на отримання одного з Щотижневих призів, передбачених п. 6.1. цих Правил відбудеться о 14:00 годині наступної доби, після останньої доби тижня, в якій Учасниками здійснювалося надсилання унікальних кодів з чеків (Наприклад, о 14:00 годині 28 грудня 2018 року буде здійснено визначення Претендентів на отримання Щотижневих призів серед всіх Учасників, що надіслали унікальні коди з чеків, за період з 00 години 01 хвилини 21.12.2018 року по 11 годину 59 хвилин 27.12.2018 року).
    • Визначення Переможців проводиться за допомогою комп’ютерної програми або системи  random.org, методом випадкового вибору серед усіх Учасників, які приймали участь в маркетинговому дослідженні і виконали всі умови цих Правил.
    • Номери чеків, що їх було відібрано за результатами випадкової вибірки, визнаються Виграшними Номерами.
    • Учасники, що приймали участь в маркетинговому дослідженні і виконали умови цих правил, визнаються Переможцями з моменту їх визначення за допомогою комп’ютерної програми або системи org, методом випадкового вибору та здобувають право на отримання одного із призів, визначених в п. 6.1. цих правил, за одним виграшним номером, у разі, якщо його не визнано Не належним Учасником маркетингового дослідження.
    • Одночасно з визначенням Переможців за результатами маркетингового дослідження, що першочергово здобувають право на отримання призу (надалі – Основні Переможці ), додатково визначаються ще 5 (п’ять) Переможців, що в порядку черговості здобувають право на отримання призів, у разі, якщо Основні Переможці втрачають право на належний їм приз (надалі – Додаткові Переможці).
    • Основні Переможці є Переможцями за результатами проведення маркетингового дослідження.
    • На _________________ розміщуються Виграшні номери _______________ Переможців та їх контактні дані.
    • Остаточні результати визначення Переможців за результатами проведення маркетингового дослідження фіксуються Організатором та відображаються у Протоколах. Результати визначення, зафіксовані Організатором у Протоколах, є остаточними та такими, що не підлягають оскарженню.

 

  1. Порядок, умови і терміни отримання призів.
    • Переможці, визначені за результатами проведення маркетингового дослідження, протягом 7 (семи) календарних днів з моменту їх визначення, будуть повідомлені Організатором про визнання їх такими за відповідними номерами телефону, що були залишені Учасниками, які стали Переможцями, під час реєстрації чеків на Організатор при повідомленні Переможців повідомляє останнім умови та адресу отримання призів.
    • Для отримання належного їм призу Переможці протягом 7 (семи) календарних днів з моменту повідомлення Організатором про визнання їх такими зобов’язані:
      • Надіслати на e-____________ всі дані та копії документів, необхідні для отримання призу, а саме: копію Чеку (з подальшим пред’явленням його оригіналу), копію паспорта громадянина України (усі сторінки із записами), копію картки фізичної особи – платника податків (ідентифікаційний номер). Вказані відомості і документи, надаються засобами електронної пошти з метою нарахування і перерахування Організатором до відповідних бюджетів податків, передбачених податковим законодавством України та надсилання призу Переможцям. Переможці несуть відповідальність за достовірність наданої ними інформації.
      • Організатор може вимагати від Переможця пред’явлення оригіналу Чеку, що засвідчує придбання Продукту протягом Періоду проведення маркетингового дослідження та містить Виграшний Номер.
    • Вручення призу допускається лише особам, які отримали на нього право згідно з умовами цих Правил, і виключно в порядку, встановленому цими Правилами. У випадку, якщо Переможці з яких-небудь причин не можуть отримати приз особисто, такі Переможці не мають права передати/поступитися своїм правом будь-якій третій особі.
    • З моменту вручення призу, Переможці самостійно вживають усіх заходів пов’язаних з реалізацією та використання належним їм призів.
    • Організатор не несе відповідальності за подальше використання Переможцями призів після їх вручення та/або за неможливість такими Переможцями скористатись належними їм призами з будь-яких причин та/або будь – які наслідки використання призів.
    • Неухильне дотримання всіх умов цих Правил та надання всіх передбачених документів є необхідною умовою отримання призів. Невиконання будь-яких умов, передбачених цими Правилами, позбавляє відповідних Переможців права на одержання належного їм призу. При цьому, Переможці вважаються такими, що відмовилися від отримання відповідного призу та не мають права на одержання від Організатора будь-якої компенсації.
    • Переможці автоматично втрачають набуте ними право на отримання призу без будь – яких компенсацій та/або можливості заміни на інший приз у таких випадках, не залежно від того у який час стали відомими вказані обставини:
      • якщо представники Організатора не зможуть зв’язатися з Учасниками маркетингового дослідження для повідомлення останніх про визнання їх Переможцями за результатами проведення маркетингового дослідження та/або з’ясування можливості отримання такими Переможцями призу, з не залежних від Організатора причин;
      • якщо Переможці заявили про свою відмову від отримання призу будь – яким зручним для нього способом;
      • у разі не можливості ідентифікувати Переможців та/або Виграшні Номери чеків;
      • у разі відсутності у Переможців оригіналу Чеку, що засвідчує придбання Продукту протягом Періоду проведення маркетингового дослідження;
      • у разі визнання Переможців – Не належним Учасниками маркетингового дослідження;
      • у разі не належного виконання умов даних Правил.
    • У разі неможливості вручення призів Переможцям, що здобули на них право, такі призи визнаються незатребуваними. При цьому відповідні призи не можуть бути затребуваними Переможцями повторно.
    • Грошова та/або будь-яка інша компенсація призів не видається.
    • У разі виявлення неможливості вручення призів Переможцям, Організатор має право розпорядитися незатребуваними призами на свій розсуд.

 

  1. Технічні умови маркетингового дослідження.
    • Організатор маркетингового дослідження здійснює ідентифікацію та/або інформування Учасників маркетингового дослідження за допомогою Номера телефону, що був вказаний останніми під час реєстрації чеку.
    • Організатор маркетингового дослідження не бере участі у вирішенні суперечок щодо можливостей участі у маркетинговому дослідженні будь-кого з Учасників.

 

  1. Інші умови проведення маркетингового дослідження.
  • Всю інформацію про проведення маркетингового дослідження можна отримати на __________________
  • Організатор не несе відповідальності за:
    • не ознайомлення Учасниками/Переможцями маркетингового дослідження з даними Правилами;
    • невиконання, не належне виконання, несвоєчасне виконання Учасниками/Переможцями обов’язків, передбачених у цих Правилах;
    • за будь-які збої в роботі приладів, використовуваних Учасниками для участі у маркетинговому дослідженні при реєстрації номерів чеків;
    • неотримання призів Переможцями, що сталося не з вини Організатора;
    • не можливість Переможців скористатися правом на отримання призу;
    • не можливість Переможців скористатися призами;
    • за наслідки використання призів Переможцями;
  • Беручи участь в маркетинговому дослідженні, Учасники/Переможці, зокрема, підтверджують свою згоду з наступним:
    • Організатор має право змінити Правила та/або умови проведення маркетингового дослідження. Про зміну правил та/або умов проведення маркетингового дослідження Організатор оголошує в тому ж порядку, в якому було оголошено про проведення маркетингового дослідження;
    • Переможці за результатами маркетингового дослідження підтверджують свою згоду на можливе здійснення Організатором (його уповноваженими представниками) і (або) третіми особам за завданням Організатора фото- і відео- зйомки участі Переможців у заході, а також на адаптацію та використання створених під час заходу фото- і відео- записів за участю таких Переможців, без сплати будь-якої винагороди за таке використання, як на момент проведення маркетингового дослідження, так і в майбутньому, зокрема в засобах масової інформації і в інформаційних цілях, в тому числі в інформаційних матеріалах, без будь-яких додаткових погоджень зі сторони Переможців.
    • Учасники/Переможці підтверджують свою повну та безумовну згоду на здійснення Організатором збору, обробки, зберігання, використання, розповсюдження в цілях проведення маркетингового дослідження отриманих від Учасників/Переможців персональних даних, з дотриманням необхідних заходів захисту таких даних від несанкціонованого розповсюдження.
    • Беручи участь в маркетинговому дослідженні, Учасники засвідчують, що вони ознайомлені і згодні дотримуватись даних Правил. Факт відправки Організатору будь-яких персональних даних засвідчує згоду Учасників на їх передачу у відповідному обсязі та подальше використання згідно Правил використання персональних даних.
    • Організатор має право використовувати персональні дані, отримані під час проведення маркетингового дослідження для інформування Учасників про майбутні активності Організатора.
  • Організатор залишає за собою право не вступати в письмові переговори або інші контакти з Учасниками/Переможцями, окрім випадків, передбачених цими Правилами.
  • Організатор не бере участі у вирішенні суперечок щодо визначення Переможців та/або розподілу призів між Переможцями.
  • Організатор на свій власний розсуд може визнати недійсними будь – які заявки на участь (реєстрацію), а також заборонити подальшу участь в даному маркетинговому дослідженні будь-якій особі, яка підроблює або отримує вигоду з підробки процесу реєстрації або інших етапів проведення маркетингового дослідження, або ж діє, порушуючи дані Правила, діє деструктивним чином або здійснює дії з наміром докучати, ображати, загрожувати або заподіювати шкоду будь-якій іншій особі, яка може бути пов’язана із даним маркетинговим дослідженням.
  • Якщо з будь-якої причини будь-який аспект даного маркетингового дослідження не може проводитися так, як це заплановано, включаючи причини, викликані зараженням комп’ютерними вірусами, неполадками в мережі Інтернет, дефектами, маніпуляціями, несанкціонованим втручанням, фальсифікацією, технічними неполадками або будь-якою іншою причиною, неконтрольованою Організатором, яка спотворює або втручається у виконання, безпеку, чесність, цілісність або належне проведення маркетингового дослідження, Організатор може на свій власний розсуд анулювати, припинити, змінити або тимчасово припинити проведення маркетингового дослідження, або ж визнати недійсними будь-які реєстрації.
  • Терміни, що використовуються в даних Правилах, відносяться виключно до даного маркетингового дослідження.
  • Всі відносини, що стосуються проведення даного маркетингового дослідження, регулюються на основі чинного законодавства України. При цьому в ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих правил, і при не врегульованих правилами спірних питаннях остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора з усіх питань, пов’язаним з проведенням маркетингового дослідження, є остаточними і не підлягають перегляду. Результати маркетингового дослідження не підлягають перегляду.
  • Організатор має право залучати третіх осіб для повного або часткового виконання даних Правил.
  • Обов’язок по нарахуванню і сплаті податків у зв’язку з врученням призів, а також відповідальність за невиконання даного обов’язку несе Організатор.
 

Організатор:

 

ТОВ «ЕНДЖОЙ-ПРОМО»

Заступник директора

 

 

 

(підпис та печатка)

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Цікавить Робота?

Галина Максимович
Відділ кадрів “Рукавичка”