Акційна газетка “Рукавичка” у форматі PDF

“Рукавичка” - українська мережа магазинів самообслуговування, робота яких базується на західному досвіді та українській гостинності. Це торгові об’єкти площею від 200 до 1000 кв.м, з асортиментом – від 2000 до 9000 позицій, постійними вигідними акціями, доступним рівнем цін та іншими заходами, що направлені на задоволення потреб жителів Західної України.

З 1 грудня 2010 року стартувала Програма Лояльності "Родина", учасники якої мають можливість заощаджувати при кожній покупці.

Формат “Рукавички” та врахування потреб цільової аудиторії дає змогу вдало представити відвідувачам необхідний асортимент товарів та професійний рівень обслуговування. Перша “Рукавичка” відчинила свої двері у грудні 2003 року в м. Перемишляни Львівської області, та прийшлася до душі мешканцям міста.

Сьогодні — це добре зорганізована та максимально пристосована до українських ринкових умов торгова мережа. “Рукавички” розташовано в центрі густонаселених районів Львова, Івано-Франківська та Тернополя, в районних центрах і великих містах областей Західної України із добрим транспортним сполученням та зручним паркуванням автомобілів. Ми дбаємо, аби кожен покупець, кожна родина, змогла по дорозі додому завітати до нас!

На даний час мережа налічує 128 магазинів самообслуговування, у багатьох з яких  є власні пекарні, у окремих - кондитерський та кулінарний цехи. Компанія сертифікована відповідно до міжнародних стандартів якості та безпеки харчових продуктів ISO 9001, ISO 22000:2005. Як відомо, станом на сьогодні ця система управління якістю найбільш - авторитетна в світі, це низка міжнародних стандартів, кожен з яких присвячений різним аспектам управління безпекою продуктів харчування.

Для мережі "Рукавичка" виготовляють товари під власними торговими марками "Кухарочка", "Традиція" , "Глянц" та "Гальба". Це дозволяє конкурувати по ціні та якості з товарами інших виробників. В компанії функціонує технологічна харчова лабораторія, акредитована Украгростандартом, що здійснює систематичний контроль якості усього асортименту продукції.  М`ясний відділ забезпечується свіжою продукцією, яка щоденно надходить із власного м`ясного виробництва. Розповсюдження товарів (в тому числі і м`ясних продуктів) здійснюється із власного логістичного центру, основним завданням якого є оперативне та централізоване забезпечення товарами усіх торговельних об`єктів мережі "Рукавичка".

Рукавичка - для тебе, для родини !                               ISO 9001, ISO 22000:2005